onsdag 14 juni 2017

Bikinitrosan

Som vanligt när det börjar närma sig semestern så påbörjas jakten på den perfekta bikinitrosan. Och som vanligt förstår jag inte varför bikinitrosor måste vara så små. Och är de höga så skär de in i röven. Samma sak med baddräkter, om jag inte väljer en storlek som är lite större och plufsigare. Var finns den perfekta bikinitrosan? Förra året köpta jag nåt som funkade ganska bra från Monki. Det var en skön bikinitrosa med tigrar på, men den kanske var lite för stor och hängde lite på sniskan när jag graciöst hoppade upp på bryggor och poolkanter. Dessutom var trosan mest i vitt vilket jag inte är så förtjust i. Så det är vad jag får. Nåt som skär in eller nåt som är i "fel" färg och som inte döljer som det ska. Har tillockmed googlat "bra bikini för bullfitta" men får inte en enda träff. Dåligt internet! 

Inga kommentarer: