söndag 4 juni 2017

Sjukhus och ångest

Jag sa till Fluffan att jag inte var bakis och sen blev jag bakis. Såg på det ett avsnitt av Grey's med en tjej som hade maskar i hela magen. Mår så himla illa just nu. Jag måste sluta plocka upp saker från backen. eller äta sånt som har legat på golvet. Måste sluta. Vad jag vet så kan ju jag också ha fullt med maskar i magen. Så jävla vidrigt.

Vi skulle åka till landet idag, men vi struntade i det. Var kanske lite för trötta. Och jag började få ångest över att jag kanske var otrevlig mot folk igår. Frågade Fluffan om han tyckte att jag var otrevlig igår, han tyckte inte det. Vill faktiskt inte vara en störig person, men känner att jag kanske är det. Det är det här med kallpratandet som jag är så jävla dålig på och så säger jag rakt ut vad jag tycker. Hoppas att det blev dans efter att vi hade åkt hem igår och att alla glömde att jag var ett as.

När vi åkte hem gick vi till huvudingången på Karolinska och utanför satt en ung tjej med droppställning och rökte. Det kändes lite ledsamt. Sjukhus är liksom så himla ledsamma.

Inga kommentarer: