tisdag 4 juli 2017

Kattdrömmar

Så jävla drygt att gå omkring och vara gråtig hela dagen för att det är kaos i huvudet. Önskar att jag var påväg till ett ställe där jag bara kunde få ligga still och gråta, men jag ska ju åka till ett ställe där jag måste låtsas att jag är pepp och glad när jag inte är det och jag är redan nu trött bara av att tänka på det. Skulle verkligen behöva ösa ur all ångest på någon, men jag vet just nu inte vem jag ska prata med. Pratade lite med Jojo i söndags, men måste liksom hålla igen för där sitter hon med sin två veckor gamla bebis och är svinlycklig och jag vill liksom inte förstöra. Och jag förstår att inte Fluffan vill bli smittad. Fluffans huvud skulle trilla av. Och jag fattar att jag borde tänka bra saker istället, men det är som att det inte finns någon plats för det just nu i mitt huvud. Jag måste ösa ur det där svarta för att solen ska få plats. Men det blir bra att åka till Portugal tror jag. Jag kan ligga under ett parasoll i värmen och låtsas att jag är en katt som inga bekymmer har.

Inga kommentarer: